Sa vedem cei mai destepti utilizatori. ce a scris amintiri din copilarie
cea scris mihai eminescu.
scrietimi cu cifre arabe cifrele de la unu la zece

2
I – 1
II – 2
III – 3
IV – 4
V – 5
VI – 6
VII – 7
VIII – 8
IX – 9
X – 10 ...Amintiri din copilarie scris de Ion Creanga...Mihai Eminescu a scris:Luceafarul,Scrisoarea 1,2,Calin nebunul,Ce te legeni codrule,Somnoroase pasarele,Sara pe deal,Pe langa plopii fara sot etc

Răspunsuri

2014-04-19T15:32:13+03:00
A)Ion Creanga
b)Poezii
c)1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

bravo esti destul de 'destept' sa fii pe acest sait
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-19T15:37:28+03:00
Amintiri din copilarie -Ion Creanga 
Mihai Eminescu a scris-La mormântul lui Aron Pumnul,Odă (în metru antic),Scrisoarea II,Pe langa plopii fara sot,Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,O, rămâi, rămâi cu bine...,Luceafărul,Scrisoarea III,Somnoroase păsărele...,De-aş avea,Sara pe deal,Ce te legeni?...,Calin Nebunul
Cifre romane - cifre arabe
I – 1 
II – 2 
III – 3 
IV – 4 
V – 5 
VI – 6 
VII – 7 
VIII – 8 
IX – 9 
X – 10 

si tu esti foarte destept nu ma asteptam sami dai si numele operelor
P.s: Sunt fata...
scuze mam stiut