URGENT!!!!!Fie a si b numere naturale astfel incat 20% din a reprezinta 80% din b. Cat la suta din numarul a reprezinta numarul b?Aflati numerele a si b stiind ca a la puterea a doua +b la puterea a doua=17

2

Răspunsuri

2014-04-19T15:25:08+03:00
20a/100=40b/100
a/5=4b/5⇒a=4b
b=a/4=25a/100=25% din a

a²+b²=17⇒16b²+b²=17⇒b²=1⇒b=1⇒a=4
ABCD-trapez dreptunghic
AB||CD
3AB=4DC
19AC^2=12BD^2
aflati masurile unghiurilor trapezului ..cum fac? O_o sa ma ajute cineva !!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T15:25:14+03:00
20/100 *a=80/100*b
1/5*a= 4/5 *b
a/5=4b/5
a=4b*5/5
a=4b
a²+b²=17
(4b)²+b²=17
16b²+b²=17
17b²=17
b²=1   ⇒b=1
a=4b
a=4*1=4
p/100 *a=b
p/100*4=b
p/25=1
p=25%
de unde l-ai luat pe p?
p este procentul de la punctul b unde zice cat la suta...
ms mult
n-ai pentru ce