impartind un numr natural n la numerele 45,36 si 54 se obtin caturi nenule si,de fiecare data restul 2.

a)determinati cel mai mic numar natural cu aceasta proprietate

b)aflati toate numerele cu aceasta proprietate astfel incat 1500<n<2600

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T14:51:13+03:00
Teorema:  a:b=q,restul r
x:45=q+2          =>        x=45xq+2                x-2=45q+2-2
x:36=q+2         =>         x=36xq+2       }-2      x-2=36q+2-2
x:54=q+2         =>         x=54xq+2                 x-2=54q+2-2
.....
x-2=540
x=542

nu e nimic,am inteles in mare parte
ABCD-trapez dreptunghic
AB||CD
3AB=4DC
19AC^2=12BD^2
aflati masurile unghiurilor trapezului ..cum fac? O_o cine ma ajuta??
eu sunt abia clasa 7
asta e de a7a { ca-s a7a :P }
n-am invatat asa ceva
2014-04-19T16:07:46+03:00
D:i=c+r
d=deimpartit
i=impartitor
c=cat
r=rest
cnu e 0

{d:45=c+2
{d:36=c+2     =>
{d:54=c+2

=>x:45-c=x:36-c=x:54-c
1 5 1