REPEDE!!!!Un aparat de fotografiat se ieftineste cu 20% din pretul pe care il are.Dupa un timp,aparatul de fotografiat se scumpeste cu 20% din noul pret.Dupa scumpire aparatul costa 1152 lei
Care a fost pretul initial al aparatului de fotografiat?
Care a fost pretul aparatului dupa ieftinire?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T14:19:20+03:00
X-pretul initial
20/100 din x=  20/100*x= x/5-ieftinirea
x-x/5=  5x-x/5=  4x/5-restul
20/100 din 4x/5=  20/100 *4x/5=4x/25-scumpirea

4x/5+4x/25=1152
20x+4x=28800
24x=28800
x=1200
18 4 18
dc 1/5 ieftinirea?? ai scris x-x/5
lolabola 20:100=1/5
am simplificat 20/100 cu 20 si da 1/5 si inmultit cu x da x/5
Comentariul a fost şters
????????\
2014-04-19T15:18:06+03:00


100 pe 100 - 20 pe 100= 80 pe 100 x

100 pe 100 + 20 pe 100= 120 pe 100

80 pe 100 ori 120 pe o 100=1152

9600 pe 100=1152

115200 pe 9600= 12

4 4 4