Răspunsuri

2014-04-19T11:39:57+03:00
63:7+72+8=89
Andreea are un numarul de mere egal cu rezultatul exercitiului : 63:7. Alexia are 72 mere,iar Cristina 8.
Cate mere au in total cei 3 copii la un loc?

8x5:4=10
O eleva are in biblioteca proprie 8 carti citite si de cinci ori mai multe necitite. Ea pune cartine necitite in patru gramezi.
Cate gramezi face eleva?
             
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T13:46:02+03:00
63:7+72+8
Georgiana are 63 bile,iar Alina de 7 ori mai putine bile.Alinei ii mai da Ionut 72 de bile si Carmen 8 bile.  Cate bile are Alina?

8x5:4
Gabriel cumpara intr-o zi 8 trandafiri. Cumpara de 5 ori mai mult decat in prima zi in a doua zi si de 4 ori mai putin decat in a doua zi in a treia zi .
Cati trendafiri are Gabriel fara cei cumparati in prima zi?
2 5 2