(300:3+488:9)+(1000:2)+[(20x9+4568:3)=2356.86(6)
(300:3+488:9)+(1000:2)+[(20x9+4568:3)==[100+54,(2)]+500+(180+1522,(6)=154,(2)+500+1702,(6)=654,(2)+1702,(6)=2356,(8)

Răspunsuri

2014-01-18T22:49:36+02:00
Atat iti da: 655,22 + 1702,66 = 2357,88
asa eram si eu in scoala
ma grabeam si mai greseam
624.22
mi a dat stats
atata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T22:51:06+02:00
100+488:9+500+180+4568:3=
780+480:9 +13704:9=
780+14184:9=780+1576=2356
asai valy
daca imi permiti sa iti zic asa
georgynico dar aici nu se pune problema de fractie
sper ca asta n-am intrebat
nui e fractie