Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-19T09:16:14+03:00
Pentru a imparti doua fractii se inmulteste prima fractie cu inversa celei de-a doua.
Se foloseste si formula x²-y²=(x-y)(x+y).  Se obtine:

...=\dfrac{3a+2}{a-\sqrt3}\cdot\dfrac{5(a^2-3)}{2(3a+2)}=\dfrac{5(a-\sqrt3)(a+\sqrt3)}{2(a-\sqrt3)}=\dfrac{5(a+\sqrt3)}{2}
40 4 40
2014-04-19T10:14:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(3a+2)/(a-√3)*(5a²-15)/(4+6a)
(3a+2)(/a-√3)*5(a-√3)*(a+√3)/2(2+3a)
simplifici pe diagonala 3a+2 si pe cealalta diagonala a-√3
5(a+√3)/2
8 4 8