nu sunt grele deloc daca lucrezi mereu dupa ti se par usore daca nu lucrezi ti se par grele ;)
trebuie sa lucrezi mult pe ele si no sa fie grele
Nu
chiar de loc invata mult si vei vedea ca nu sunt grele sica sunt distractive
Nu . Sunt chiar usoare . Daca le vei invata o sa le intelegi foarte bine .

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T22:45:53+02:00
2014-01-18T22:47:04+02:00
Trebuie doar sa le intelegi
nu, este vorba tot despre inmultire si impartire....
Ms!!
la inmultire simplifici daca se poate si apoi inmultesci numitorii cu numaratorii si la impartire la al doilea termen pui numaratorul in locul numitorului si pui in loc de impartit inmultit
Ok