În generala nu prea a avut cine sa ne învețe franceza, asa ca am lacune mari. În fine. Îmi puteți traduce următoarele fragmente?
-"on n'avait rien à envier à celle d'ailleurs"
-"jusqu'à ce jour une de mes petites phobies"

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T21:53:43+03:00
1.nu am avut nimic de invidiat la cei din jurul meu
2.in aceasta zi una dintre micile mele fobii
1 5 1
2014-04-18T21:54:42+03:00
a avut nimic de a invidia la care în altă parte
la această zi unul de meu mic fobii