3.Demonstrati polisemantismul cuvintelor subliniate din expresiile de mai jos.FORMULATI CU ACESTEA, SCURTE ENUNTURI, dupa model:
ex :”Hassan de sub poala padurii acum ” ”Ii fosnea incet pe frunze poala lunga-a albei rochii ”

''Cu scarile-n coapse fugaru-si loveste ” -
”Cu ochii de sange, cu barba valvoi ” -

plss help cat mai rpdd mssss

2

Răspunsuri

2014-04-18T20:44:19+03:00
Si-a tuns parul in scari.
mama a facut oua ochiuri
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T21:45:46+03:00
Copilasul sta in poala bunicii sale.
El urca repede scarile.
Si-a tuns parul in scari.
Bunica a scapat un ochi la andrea.
A facut 2 ochiuri.
13 4 13