Răspunsuri

2014-04-18T20:14:55+03:00
SE PUN  INAINTEA VERBULUI EU AS AM INVATAT LA PALATUL COPIILOR
Pai si se conjuga? Adica e "Ich bin gegangen" sau "Ich sein gegangen"? :))))))))))
ICH BIN GEGANGEN
Merci. :3
POTI SAMI PUI CEL MAI BUN RASPUNS
Da, hat si sein se pun inaintea verbului , de exemplu : Paul hat in Hof gespielt. Sie sind zur Party gegangen.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T23:51:29+03:00
Da,se pun inainte verbului (Si eu cand am facut germana asa am invatat ca se pun inainte ;) )
2 4 2