Prezinta in 3-5 randuri semnificatia versurilor subliniate: Noaptea-ntreag-o sa-si murmure
Apele povestea lor-
Si iesind de prin padure,
caprioarele pe creste
Vor căta' prin vai de este
Pace la izvor. (George cosbuc,Pace)

2
Versurile "Noaptea-ntreag-o sa-si murmure/Apele povestea lor" marcheaza sentimentele profunde ale eului poetic fata de natura intreaga.Apele care-si murmura povestea il impresioneaza pe eul liric.Poetul traieste un sentiment aparte,de admiratie si de nostalgie, atunci cand priveste susurul apei.
Dar de ce e un sentiment de nostalgie?

Răspunsuri

2014-04-18T19:59:15+03:00
In timpul noptii  caderea raului  se  aude in soapta
caderea raului?? serios? =)))).. In fine ..
cu " "
Semnificatia acestor versuri este ca autorul isi admira natura ,unde apele isi murmura poveastea lor iar caprioarele se plimba pe crestele sa caute izorul paci...
Versurile "Noaptea-ntreag-o sa-si murmure/Apele povestea lor" marcheaza sentimentele profunde ale eului poetic fata de natura intreaga.Apele care-si murmura povestea il impresioneaza pe eul liric.Poetul traieste un sentiment aparte,de admiratie si de nostalgie, atunci cand priveste susurul apei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T20:08:38+03:00
Semnificatia versurilor (strofei) este ca George Cosbuc  exprima sentimentul de pace al naturii si a  animalelor .Caprioarele  pe  crestet vor cauta linistea la izvor.
3 2 3