Răspunsuri

2014-04-18T18:46:33+03:00
A=4b
a-1280=b-50
4b-1280=b-50
4b-b=-50+1280
3b=1230
b=410
a=1640
Nu trebuia 4b - b= 1280 - 50 ?
pai si eu ce am scris ? doar ca am pus -50 in fata am schimbat locul termenilor
Daca sunt termeni e adunare.
Trebuia sa fie scadere.
folosesc si - si plus ce clasa esti? termeni le poti zice la oricare si termenii unei inmultiri impartiri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T20:10:04+03:00
A=4b
a-1280=b-50
4b-1280=b-50

3b=1230
b=410

a=1640
1 5 1