Răspunsuri

2014-04-18T18:21:06+03:00
Cum s-au vandut? in exemplare    C.C de mod
No! ce fel de sute ? de mii si ce fel de mii ? de exemplare , sau care mii / ? de exemplare/.!!! in sute este ccm exp.ptin substantiv .
daca zici tu..
nu vreau sa te superi pe mine acum , te rog
nu ma supar
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T18:21:13+03:00
Atribut substantival prepozitional in caz acuzativ!
1 5 1