Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T18:20:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sintetica= adjectiv
are=verb
cel= pronume demonstrativ
poti marca ca cel mai bun raspuns ???
Nu a mai raspuns altcineva .. se poate marca ?
cred ca da
merge ??
Da
2014-04-18T19:01:46+03:00

sintactica -adjectiv

cel- pronume demonstrativ

are- verb predicativ

1 5 1