Comentariul a fost şters
Daca o dreapta este perpendiculara pe un plan, iar prin piciorul perpendicularei trece o perpendiculara pe o alta dreapta continuta in plan atunci segmentul ce uneste orice punct care se afla pe perpendiculara pe plan si punctul de intersectie a celor 2 perpendiculare din plan este perpendiculara pe a doua dreapta din plan.

Răspunsuri

2014-04-18T18:25:16+03:00
Fie α un plan,A un punct, A ∉α si a o dreapta, a inclusa in α. daca AA' _/_ α, A' ∈α si A'B _/_ a,  B∈ a, atunci AB _/_ a..   daca o dreapta este perpendiculara pe un plan si din piciorul ei se duce o alta perpendiculara pe o dreapta din plan atunci dreapta care trece printr-un punct al primei perpendiculare si prin piciorul celei de-a doua este perpendiculara pe plan
Daca o dreapta este perpendiculara pe un plan, iar prin piciorul perpendicularei trece o perpendiculara pe o alta dreapta continuta in plan atunci segmentul ce uneste orice punct care se afla pe perpendiculara pe plan si punctul de intersectie a celor 2 perpendiculare din plan este perpendiculara pe a doua dreapta din plan.
*este perpendiculara pe dreapta a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T18:53:48+03:00
Sper sa te ajute
o imagine valoreaza mai mult decat 1000 de cuvinte