Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T18:08:55+03:00
V = l³ ⇒64 = l³
 l = √√64 
l = √8 ⇒ l = 2√2 
** √√64 inseamna radical din din radical din  64, adica radical din 8 , adica 2√2

Este corect cu siguranta.
da,dar cum ati ajuns la concluzia ca este 4?
2 ori 2
2 radical din 2 la a 3 nu da 4
Nu?
2014-04-18T19:48:19+03:00
L3-64 si aflii ce nunar la a 3 da 64
dar cu ajutor ecuatiei nu merge?
Nu stiu la ce te referi...asta ii modalitatea cea mai simpla ... esti in clasa a 8 a nu ? Cat ai luat in simulari?
Stiu puterile astea pe de rost.Am ghicit doar,fara radicale si nu mai stiu ce.
da,sunt a8a,am luat 7 mate si 8.30 ro :\