Răspunsuri

2014-04-18T18:06:46+03:00
A+b):2=2,8
a+b=5,6
a+c):2=3,5
a+c=7
b+c=3,9*2=7,8
b=5,6-a
c=7-a
inlocuiesti in b+c=7,8 si afli pe a

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T18:10:31+03:00
A+b/2=2,8
a+b=5,6
a+c/2=3,5
a+c=7
b+c/2=3,9
b+c=7,8

a+b+a+c+b+c=5,6+3,9+7,8
2a+2b+2c=17,3
2(a+b+c)=17,3
a+b+c=8,65
c=8,65-5,6
c=3,05
a=7-3,05
a=3,95
b=7,8-3,05
c=4,75

Eu m-am blocat la ,,2a+2b+2c=17,3".Merci din nou!
n-ai pentru ce ...din nou ;)