Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T17:19:22+03:00
Agresiune: actiune violenta 
Neutralitate: situatie politico militara de neimplicare intr un conflict militar
Politică externă agresivă: Tip de politica adoptata de anumite state pentru apararea sau impunerea intereselor economice utilizand adeseori forta armata
Bloc politic- militar: grupari politico militare care apara interesele economice ale acestor state si care actioneaza unitar
2014-04-18T17:21:11+03:00
Agresiune- atac impotriva unei persoane
neutralitate- situatie
bloc politic militar - sediu
politica externa agresiva-politica unui stat care face atacuri asupra populatiei