in loc de pentru nu este cum
pasari maiestre ce se inalta in sanul cerului si-si desfac aripile colorate in pasteluri divine plonjeaza misterios ratacindu-se in inima pamantului.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T16:19:50+03:00
FLUTURII AURII ROIESC IN JURUL FLORILOR
PASARILE CALATOARE TREZESC ADMIRATIE IN SUFLETUL OAMENILOR
PASARELE SAGETEAZA ZAREA LIMPEDE
POMII SUNT PLINI DE CIRIPIT SI CANTECE
VRABII ZGLOBII SAU STRECURAT PRIN SALCII SINGURATICE
ALBINELE SUNT TREZITE DE MIREASMA PRIMAVERII
pasari maiestre ce se inalta in sanul cerului si-si desfac aripile colorate in pasteluri divine plonjeaza misterios ratacindu-se in inima pamantului

29 3 29
pasari maiestre ce se inalta in sanul cerului si-si desfac aripile colorate in pasteluri divine plonjeaza misterios ratacindu-se in inima pamantului sau un porumbel alb ca spuma laptelui isi intinde aripile la lumina soarelui, razele lui desenandu-i straluciri mirifice pe penajul simplu dar minunat de elegant.
2014-04-18T16:26:41+03:00
Penele frumoase ca smaraldul ale ingrijitului papagal ne incanta privirile

17 4 17