Spuneti-mi va rog care cuvinte nu corespund cerintei:

a)au mai multe sunete decat itere:

xilofon,examen,magica,pleaca,xerox;

b)au mai multe litere decat sunete:

cheama,Chiriac,gheata,Paraschiv,chiar

c)au atatea litere cat sunete;

ciocan,cinci,algebra,circuit,maci

2

Răspunsuri

2014-04-18T15:13:55+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T15:14:31+03:00
A)magica,pleaca
b)Chiriac, Paraschiv
c)ciocan
1 5 1