O compunere De ce invatam matematica! URGENT!!!!!!!!!!!! IMI TREBUIE NEAPARAT!!!

2
am glumit. mai.....................................
daca vrei pui daca nu nu....
eu nu te oblig.......
ma mai gandesc
bine?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T13:52:47+03:00

matematica.....

Matematica este o materie foarte grea in care incercam sa pricepem ceva de la doamna professor dar de multe ori nu intelegem nimic si ne trebuie cat un meditator in care sa ne ajute sa intelegem mai bine.

In cursul anilor material se ingreuneaza din ce ein ce mai mult si este mai greu de retinut acele formule matematice....

Dar sincer sa fiu fara matematica oamenii nu ar mai sti cat fac 1+1 sau sa socoteasca niste calculi simple.

Eu incerc si ma straduiesc sa  invat cat mai mult la aceasta materie ca sa ajung un om mai tarziu.

2014-04-18T14:01:35+03:00
Matematica este o materie foarte grea in care incercam sa pricepem ceva de la doamna professor dar de multe ori nu intelegem nimic si ne trebuie cat un meditator in care sa ne ajute sa intelegem mai bine.In cursul anilor material se ingreuneaza din ce ein ce mai mult si este mai greu de retinut acele formule matematice....Dar sincer sa fiu fara matematica oamenii nu ar mai sti cat fac 1+1 sau sa socoteasca niste calculi simple.Eu incerc si ma straduiesc sa  invat cat mai mult la aceasta materie ca sa ajung un om mai tarziu.
2 5 2