Răspunsuri

2014-04-18T11:01:16+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T11:03:36+03:00
Cratima,semn ortografic, s-a folosit in secventa citata pentru a marca rostirea intr-o singura silaba a 2 parti de vorbire diferite :verbul auxiliar 'a', si pronumele personal ;-mi', forma neaccentuata si pentru a pastra ritmul si masura versurilor
11 4 11
mersi !! doar ca nu e poezie ca sa vb de ritm si masura ;) :*
aa scuze credeam ca e atunci nu mai scrii de chestia asta