4. Suna a 3 nr consecutive este 30. Care sunt numerele ?
5. Dorina si Oana au impreuna 14 postere. Dorina ii da Oanei 2 postere si astfel fetitele au acelasi nr de postere. Cate postere a avut fiecare fetita?
6. Fratele mai mare are de 3 ori varsta fratelui mai mic. Daca diferenta de varste dintre ei este de 10 ani. Afla varsta fiecaruia.

2

Răspunsuri

2014-04-18T10:52:16+03:00
1. a+a+1+a+2=30
3a+3=30
3a=27
a=9
a+1=10
a+2=11
2. 
D+O=14
D-2=O
D+D-2=14
2D=16
D=8
O=6
3.
F=3f
F-f=10
3f-f=10
2f=10
f=5
F=15
are 11-12... nu intelege ea de numerele astea... e inca mica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T10:54:18+03:00

4)9+10+11=30

5)14-2=12

12/2=6(impreuna)

6)10*3=30(varsta fratelui mare)

30/3=10(varsta celui mic)