1. Intr-o cutie erau 37 de bile rosii albastre si verzi. Bile albastre erau cu 5 mai putine decat cele rosii si cu 4 mai multe decat cele verzi. Cate bile sunt de fiecare fel?
2. Suma a 3 numere este egala cu 64. Al doilea nr este mai mare decat primul cu 8 iar al treilea este cat primrlr doua la un loc. Care sunt numerele?
3. Mona are de 3 ori mai multe creioane decat Dana si 8 mai multe decat ea. Cate creioane are fiecare?

2

Răspunsuri

2014-04-18T10:57:30+03:00
1. R+A+V=37
A=R-5⇒R=A+5
A=4+V⇒V=A-4
A+5+A+A-4=37
3A=37-5+4
3A=36
A=12
R=17
V=8
2. a+b+c=64
b=a+8
c=a+b=a+a+8=2a+8
a+a+8+2a+8=64
4a+16=64
4a=64-16
4a=48
a=12
b=20
c=32

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T12:19:45+03:00
1.    3*x+4+4+5=37
       3*x+13=37
         3*x=24
            x=8

bile rosii=17
bile albastre=12
bile verzi=8
V:17+12+8=37
x=12

a=12
raportează!

b=20
raportează!
Avatarul utilizatorului Nniikkii Nniikkii chiar acum
c=32
scz