Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T08:41:37+03:00
A+b=316
a+5=2b⇒a=2b-5
2b-5+b=316
3b=316+5
3b=321
b=321:3
b=107
a=316-107
a=209
2014-04-18T09:50:24+03:00
A = primul numar
b = al doilea numar
a + b = 316
a + 5 = 2b ⇒ a = 2b -5
2b - 5 + b = 316
3b - 5 = 316
3b = 316 + 5 = 321
b =
b = 107

a = 2 × 107 - 5
a = 214 - 5
a = 209
Notam cu a si b numerele cautate:
a+b=316
a+5=2b , a=2b-5
2b-5+b=316
3b-5=316
3b=316+5=321
b=107

a=2x107-5
a=214-5
a=209