Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T23:25:29+03:00
La inceput este vorbaret,lucru pe care Catrine il reproseaza tot timpul,este dornic de comunicare
Este tipul taranului roman din Campia Dunarii din perioada interbelica
Casatorit a doua oara are o familie numeroasa,pe care incearca sa o tina unita
Este o fire reflexiva,iubeste linistea si mai ales libertatea
  • Utilizator Brainly
2014-04-18T00:07:13+03:00
Pai era bun ca tata si batran , isi lasa fiul s-a se duca la scoala si era sarac !!
Comentariul a fost şters
Da multumesc celor care mau ajutat
Comentariul a fost şters