Ajutoooor vă rog ...
3. Alege scara pentru braţele pîrghiei şi pentru forţele aplicate acesteia,reprezentîndu-i printr-o diagramă starea de echilibru .
4. Desenează vectorii forţelor care acţionează asupra pîrghiei unei balanţe şcolare aflate în stare de echilibru ...

2

Răspunsuri

2014-04-18T01:09:03+03:00
Pentru problema nr 3 este exact desenul la problema a4a
iar pt a 4a problema scrii la capetele segmentului A si B, iar unde vine in contact cu triunghiul scrii O
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-18T07:05:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3)consideri lungimea unui segment egala cu 1 cm
R=rezistenta
F= forta activa
bR=bratul rezistentei
bF=bratul fortei
bR=3cm
bF=1cm
F/R=bR/bF ( conditia de echilibru pt parghie)
F/R=3/1
F=3R
desenezi apoi pe capetele parghiei fota F, iar rezistenta un segment de trei ori mai mare decat rezistenta R
4) ai in desen doua segmente egale de o parte si de alta a punctului de sprijin
bF=bR=2
F/R=2/2
F=R
desenezi pe capetele parghiei doua segmente egale, insemnand rezistenta R si forta F.

16 4 16