Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T22:26:54+03:00
Secolul 19 este cunoscut pentru dezvoltarea politica si culturala.In sec.19 sclavia a fost redusa pe intregul glob.In sec.19 a fost inventat cuvantul „om de stiinta”,perfectionarea invatamantului,eforturi pentru reducerea analfabetismului,construirea de asociatii culturale,academii nationale.Ca exemplu ideal ar fi si descoperirea muzicii si a literaturii
dar nu stii mai multe informatii despre aceste evenimente iti trebuie la istorie te rog
În artă, realismul și romantismul de la începutul secolului au lăsat mai apoi loc impresionismului și post-impresionismului în a doua jumătate a secolului, Parisul fiind capitala mondială a artei. În America școala de pe râul Hudson era proeminentă. Nume importante din pictura secolului al XIX-lea includ: Paul Cezanne (Franța, post-impresionism), Eugène Delacroix (Franța, romantism), Paul Gauguin (Franța, post-impresionism, pictor), Vincent van Gogh (Olanda, post-impresionism), Claude Monet (Fra
poftim poate te ajuta
multumesc dar in rominia ce sa petrecut
Comentariul a fost şters
2014-04-17T22:31:38+03:00
Inventiile care astazi ni se par banale, au revolutionat epoca in care au aparut. Sa luam ca exemplu masina de spalat, care dateaza din 1901. Aceasta inventie care ar fi trebuit sa usureze considerabil munca gospodinelor din intreaga lume, nu a avut succesul scontat in momentul lansarii sale, mai ales pentru ca detergentul nu a fost inventat decat in 1916. Prima masina automatica realizata de compania Bendix, a venit sa spele onoarea inventatorilor din acest domeniu abia in 1937.