Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T21:24:17+03:00
40200mm=4020cm
2530mm=253cm
64mm=6.4cm
120dm=1200dm
47.5dm=475cm
3.9dm=39cm
18.75m=1875cm
201m=20100cm
0.75m=75cm
2 5 2
2014-04-17T21:24:17+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
40200 mm=4020 cm
2530 mm=253 cm
64 mm=6,4 cm
120 dm =1200 cm
47,5 dm=475 cm
3,9 dm=39 cm
18,75 m=1875 cm
210 m=21000 cm
0,75 m=75 cm
2 4 2