Răspunsuri

2014-04-17T21:11:17+03:00
Mai intii plec la librarie.Cumpar un dictionar in limba engleza/romana.Dupa aia ma duc la ceva adaugator.Cand cred ca vorbesc destul de bine ma informez foarte bine despre acea tara.Pentru ca sa ma asigur ca pot face o convorbire cu un american,incearca sa faci o convorbire cu Profesoara de adaugator (sau mama daca stie bine engleza sau limba cutare)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T21:12:38+03:00
 Intr-o zi din clasa 1  am inceput sa fac engleza . Engleza mi se parea asa haioasa mai ales in cantecele sale ,dar toate astea sau schimbat am inceput sa invat sa vorbesc corect cu tot cu accent si sa scriu . Engleza e o limba universala pe care o poti invata fara probleme asta este concluzia mea .Engleza a fost si va fi mereu o limba minunata si stiu ca voi avea multe lucruri inca de invatat dar nu ma las si am sa o invat si eu am avut cea mai frumoasa experieta cu acesta limba ! 
este bun ?
Sper ca te-am putut ajuta !
Comentariul a fost şters