Răspunsuri

2014-04-17T21:11:05+03:00
X+1+1+1+1=110
x=110-4
x=106     
gata)))))
ms :)
daca nu ai inteles de ce am facut asa intreaba))))
am inteles, doar ca nu-i bine..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T21:21:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+(x+1)+(x+2)+(x+3)+(x+4)=110
5x+10=110
5x=110-10
5x=100
x=100/5
x=20
nr.consecutive sunt:20, 21, 22, 23, 24
verificare:
20+21+22+23+24=110