Răspunsuri

2014-04-17T21:01:29+03:00
O/un fata/baiat frumos/frumoasa cu inima mare ce ajuta la protejarea naturi.Foarte simpatica si draguta
sper ca team ajutat
merci!:) :***
cu placere!
sper ca e cel mai tare raspuns
am pus gen neutru in caz ca ai nevoie sa spui asta alt cuiva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T21:01:59+03:00
                                                         Deby 
Deby este o fata foarte speciala ! Ea ajuta multe persoane la nevoie .Ea este foarte frumoasa ,desteapta ,cu numeroase calitati si foarte prietenoasa ! Ea este foarte draguta  si foarte respectoasa cum s-ar zice e de gasca !
Este bun ?
merci:) :*******"foarte!
Cu placere ! Ma bucur ca pot sa te ajut ! :)