Răspunsuri

2014-04-17T20:17:48+03:00
Alimente,animale se faceau schimburi pe atunci 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T20:18:03+03:00
Cel mai adesea se facea troc , adica oamenii faceau schimb de obiecte , de lucruri , si chiar de animale , produse alimentare si bine inteles aurul
19 4 19
am nevoie de eseu pe baza acestei intrebari
te marchez ca cel mai bun dac imi faxci
de curiozitate cat de mare il vrei ?
jo pagina cel mult
Comentariul a fost şters