Răspunsuri

2014-04-17T20:13:39+03:00
Exemple sigure: la matematica sa folosim numerele ; la limba romana sa vorbim romana , sa dam teste , teze , sa dam evaluare la sfarsitul clasei a 6a si a 8a , la biologie sa studiem despre animale si om iar la fizica sa facem experimente.
Exemple imposibile : la romana sa vorbim chineza , sa nu ne asculte , sa nu avem profesori , la geografie sa facem istorie 
Aleatorii : excursii , sa mergem in parc , sapt altfel

16 4 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T20:18:34+03:00
Imposibil ca la testul de la romana sa primesti sa rezolvi ecuatii de la chimie
Imposibil sa primesti o nota mai mare de 10
Sigur ca la matematica se folosesc cifre
sigur ca la chimie ai vazut sistemul periodic
Posibil ca miine sa ai un test la matematica
Posibil ca la biologie vrei primi un 10
10 4 10