Ajutativa va rog sa rezolv cateva exercitii :

1.Every Country is special.What comes to your mind, when you think of the USA ?

2.Welcome to Australia... There is no place like it. Write top five suggestions for a truly unforgettable experiance.

2
vrei propozitii sau sugestii?
Propozitii mersi :)

Răspunsuri

2014-04-17T19:40:21+03:00
1.Orice Tara este speciala.Ce iti vine în minte, atunci când te gândești la Statele Unite ale Americii?
2.Bun venit pentru Australia ... Nu există nici un loc ca acesta. Scrie primele cinci sugestii pentru o experiență cu adevărat de neuitat.
Asa sunt traduse !!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T19:53:10+03:00
1 When I think about USA Comes to my mind the Grand Canyon, Statue of Liberty or Hollywood studios.

2 My top five suggestionfor a truly unforgettable experiante is composed by surffing, deadly animals, Sydnei, The Pink Lake and Jenolan Caves.
nu e mult insa pot sa te ajute intr-o oarecare masura
ms mult
nu ai pt ce