Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T18:24:34+03:00
A+b=43.5=>3a+3b=43.5*3=130.5
a+c=1.11=>2a+2c=2.22
3a+3b+2a+2c=130.5+2.22=>5a+3b+2a=132.72
3 5 3
2014-04-17T18:27:15+03:00
A+b=43.5/*3     rezulta  3a+3b=130.5                 
a+c=1.11/*2                 2a+2c=2.22
                        le adunasi rezulta ca
                         5a+3b+2c=132.72
* inseamna inmultire
multumesc de ajutor !
Cu placere :D
:)