Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-08T15:23:55+02:00
Cuvantul "priveste" s-a format prin schimbarea valorii gramaticale!!
:)))....asa e :)
nu, de multumit mai multumesc, dar nu ofera titlul de care tot am zis...cmm rasp, care ma ajuta sa fac gradul... trebuie sa voteze mi se pare...
Hei marți dau teza la romana ,mă gândeam ca poate știi un site bun de unde pot recapitula daca nu multumesc oricum
Eu sunt nou aici dar daca mi-ai zice ce tre sa facultate te pot ajuta
incearca pe didactic.ro, acolo sunt pentru toti ;)
2013-12-08T15:45:18+02:00
Conversiune-(schimbarea valorii gramaticale)
1 3 1