Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T17:53:14+03:00
Dacă a+b=3,3 înmulțim egalitatea cu 3 și obținem 3a+3b=9,9 (relația 1)
Dacă a+c=2,2 înmulțim egalitatea cu 2 și obținem 2a+2c==4,4 (relația 2)
Adunăm relația 1 cu relația 2 și obținem
5a+3b+2c=14,3
2 5 2
2014-04-17T18:21:08+03:00
A+b=3.3 / *3   rezulta  3a+3b=9,9
a+c=2,2 / *2               2a+2c=4.4
                                 adunam cele 2 ecuatii
                                 rezulta ca 5a+3b+2c=9.9+4.4=14.3

Sper ca te-am ajutat ;;) 
Offf....deja ai scris tu...scriu cam incet :((
Scuze!
Eh :)
Soarta :D