La ce scriitori intilnim cuvinte de origine franceza?cu ce scop sint folosite?

2
se referea ca nu ati spus de Caragiale
Nu se cere sa dai exemple de cuvinte, doar nume de scriitori care folosesc asemenea cuvinte s9i de ce ....offff !
vreau exemple sa ma conving ca e drept
Ai precizat tu, foarte bine !
Baiatule, eu sunt prof de roamana, franceza si altele, trei licente , ok ? Ce faci tu aici, politie ? Este cum iti spunem toti, eu nu iti mai rezolv NIMIC. Vrei mura in gura si mai faci si nazuri ....BRAVO ! BYE DEFINITIV ! Ne-ai jignit, deci...pa !

Răspunsuri

2014-04-17T17:18:13+03:00
Cred ca la I.L.Caragiale in poezia Elegie
noi am studiat din carte apoezia si a zis sa mai cautam si alti scriitori asemanatori
nu prea sunt scriitori care sa scrie in franceza
DRIDRI si altele sunt scrise in franceza de V.Alecsandri, panimaiu ?
na uite el stie mai mult i-a de la el
eu nu prea stiu de astfel de poezii asa ca nu ma bag
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T23:12:44+03:00
La Caragiale,de obicei in opere ca si Domnul Goe.Se numesc elemente de jargon,si sunt folosite pentru a evidentia ironia autorului.Adica de exemplu "madam" in cazul lui madam Popescu,este folosit acest element de jargon ca sa para personajele mai inteligente,fiind defapt niste snobi.
6 4 6