Răspunsuri

2014-04-17T16:40:23+03:00
Daca inmultesti un numar cu 10,100,1000....ultima cifra va fi totdeauna 0!
deci ii 0?
da,e zero pacat ca unii copie si tu ii crezi
Copiaza* Cred,ca la mine te refereai.Nu am copiat,sincer....Am raspuns cu un minut mai tarziu.Dar sa nu uitam ca tu ai vazut intrebarea mai repede....Oricum ti-am dat 5 stele si ti-am dat multumesc.Nici mie nu mi s-a parut cinstit ca mi-a dat mie.Pentru ca tu ai raspuns primul. ;) Tie trebuia sa iti dea...Dar in fine.
da aia ti-am dat tie ca esti cel mai bun ca pe tn am inteles ce ai scris
Multumesc.. :x Desi totusi merita el...Oricum imi cer scuze Vladdd (Daca de exemplu ai crezut ca am copiat de la tine).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T16:41:28+03:00
0.Pentru ca daca se inmulteste cu 10,100,1000,10000.... va fi mereu 0.
1 5 1