Răspunsuri

2014-04-17T16:19:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Impotriva Mariei nu e nimeni
Impotriva ei sunteti toti
Impotriva celor 5 am fost deacord

Imprejurul Mariei e frig
Imprejurul ei e curat 
Imprejurul ambilor copii e fericire

Conform hartii suntem aici
Conform lui e aici
Conform primului asa a fost

Potrivit baiatului asa a fost
Potrivit lor vine ploaia
Potrivit ultimului asa va fi


16 4 16
mersi mult
marcheaza si tu ca cel mai bun raspuns , te rog.
hei dar tu ai pus numai cu pronume
hei tu ai pus numai cu substantiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T16:35:17+03:00
A)Cainele este impotriva pisicii.
Magellan a facut imprejurul lumii.
Conform doctorului,trebuie sa stai 3 zile acasa.
Tricoul este potrivit copilului tau.

b)El este impotriva lui.
Pe acest site exista o pagina numita : Baia-Mare si imprejurul ei.
Potrivit ei,trebuie sa mai stai inca o zi acasa.
Conform lui,trebuie sa mai astepti pana va sosi...

In aceasta competitie 2 este impotriva lui 4.
.... (Restul nu imi vin acum pe moment...)
11 4 11