Opt creioane si cinci stilouri costa 51 de lei. Patru creioane si opt stilouri costa 64 de lei. Aflati cat costa fiecare obiect.

2
11 Stilouri = 77lei
1 Stilou=77:11=7 lei
1 Creion = 16-2•7=2 lei
Sper ca te-am ajutat!
8c+5s=51
4c+8s=64
4c=64-8s
c=16-2s
8(16-2s)+5s=51
128-16s+5s=51
128-11s=51
-11s=51-128
-11s=-77
s=-77:(-11)
s=7
c=16-2x7
c=16-14
c=2

Răspunsuri

2014-04-17T16:16:52+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T16:23:30+03:00
Notam cu c si cu s : creioanele si stilourile:
8c+5s=51 lei
4c+8s=64 lei

4c+3s=13
4c=3s-13

(3s-13)+8s=64
11s-13=64
11s=77
s=7 lei (Atata costa un stilou)

4c=21-13
4c=8
c=2 lei (Atata costa un creion)
1 5 1