Răspunsuri

2014-04-17T16:13:56+03:00
Unde e tgde BAC este gresit , Diagonalele se intersecteaza intr-un punct O si va veni Tg de BAO = 3/4 = A0/10 = Ao = 30 /4= 15/2 de unde rezulta ca AC = 15/2+15/2= 30/2 = 15 ( Diagonala AC = 15 ) Ma gandesc sa aflu si DB :) Ai putea incerca prin pitagora in triunghiul AOB.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T16:14:16+03:00
Construiesti diagonalele rombului. Notezi intersectia lor cu O
In triungiul AOB drept in O, tg BAC=OB/OA=3/4=k
OB=3K
AO=4K
In triunghiul AOB, aplici Pitagora: AB^2=AO^2+OB^2
100=9k^2+16k^2
100=25k^2
k^2=4
K=2
OB=6
AO=8
AC=2AO=16
DB=2OB=12

2 5 2