URGENT! Intr-o clasa sunt 25 elevi. 20 % sunt fete Aflati nr baietilor.. Aflati cati lei reprezinta un comision de 20% din 1400 lei

2
La prima problema : afli 20% din 25 si iti iese 5 => in clasa sunt 5 fete , iar baietii = 25-5=20.
La a 2-a problema : 20% din 1400 lei = 280

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T15:49:51+03:00
20*25/100=20/4=5 fete
25-5=20 fete

============20*1400/100=
20*14=280 lei comision
2 5 2
2014-04-17T16:04:07+03:00
1)20 *25/100=500/100=5 fete
25-5=20 de baieti.

2)20 din 1400=20 * 1400/100=20*14=280 de lei  reprezinta comisionul
1 5 1