Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T15:29:04+03:00
  • san
  • Ambiţios
2014-04-17T16:08:06+03:00
B)    sin(60)=H/12
     √3/2=H/12   H=6√3
  A=10·6√3:2=30√3
c)Notam AD INALTIME din A pe BC
Notam BD=a si DC=12-a
in triunghiul  ABD 36-a²=AD²
in triunghiul ADC  81-(12-a²)=AD²
egalam cele doua relatii :
36-a²=81-144+24a-a²⇒24a=99 a=99/24 a=33/8  a=4,125
AD²=36²-4,125²
AD²=36-1089/64=1215/64
AD=34,85/8
ARIA triunghiului ABC=BC·AD/2=12·34,85/8/2=26.1375⇒A triunghiului ABC=26.1375