Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T15:16:55+03:00
1.a+4b=-9
4a+b=-6 
Scoti pe a din prima:a=-9-4b
Inlocuiesti in a doua 4(-9-4b)+b=-6
                              -36-16b+b=-6
                              -36-15b=-6
                              -15b=30
                               b=-2
a=-9+8=-1

2.
xy+5x=2
   xy-2y=5

Scoatem pe x din prima :x(y+5)=2  => x=2/
(y+5)
Inlocuim in a doua :2y/(y+5)-2y=5
                            Aducem la acelasi numitor:(2y-2y^2-10y)/y+5=5
                            Produsul mezilor = cu cel al extremilor :
2y-2y^2-10y=5y+25
                                                                                      -2^2-13y-25=0
                                                                                        delta=169-200
                                                                                        Delta <0 =>nu exista solutii                                                                                                                      reale.
                                                 

3 3 3
2014-04-17T15:16:57+03:00
A + 4b = 9    a = 9 - 4b
4a + b = 6    4(9 - 4b) + b = 6 
36 - 16b + b = 6      
15b = 30 
b = 2
a + 4 * 2 = 9
a = 9 - 8
a = 1


1 5 1