Răspunsuri

2014-04-17T15:08:55+03:00
---
a98= a x 100 + 9 x 10 + 8

---
9b6= 9 x 100 + b x 10 + 6

---
9c= 9 x 10 + c

din toate rezulta => 100a + 90 + 8 + 900 + 10b + 90 + c= 2012

100a+ 10b + c= 924. 

924 : 9= 102,66667 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T15:09:03+03:00
A98    +   9b6 +  9c     =2012<=>100a+90+8+900+10b+6+90+c=2012
100a+10b+c=918 
abc cu bara deaspura =918

Acum vedem cat e catul impartirii:918:9=102