Răspunsuri

2014-04-17T14:21:23+03:00

a) 2045/1000; b)235/99; c)11/9; d) 50511/900; e)1132/100; f)4119/999; g)8/9; h)44091/99000
mss mult poti sa ma ajuti si cu cealalta intrebvare daca sti?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T14:45:00+03:00
2,045=2045/1000 (se simplifica cu 5)=409/200
2,(37)=2 intregi,37 pe 99 (dupa ce introduci intregii in fractie)=235/99
1,(2)=1 intreg 2 pe 9 (dupa ce introduci intregii in fractie)=11/9
56,12(3)=56 intregi 111 pe 900 (de aia a durat atat ca aici ma tot gandeam daca nu se poate simplifica,ca sunt numere prea mari,iar dupa introducere...)=50511/900
11,32=1132/100 (simplifici cu 2)=566/50
4,(123)=4 intregi 123 pe 999 (simplifici la 123 pe 999 cu 3 si va fi egal cu 41/333,iar dupa introducere va fi egal cu=)1373/333
0,(8)=8/9
4.453(67)=44091/99000  ( incearca sa vezi daca se mai poate simplifica)




MS DAR NU MAI TREBUIA SA SIMPLIFICI ;))
Trebuie simplificat ;) Tot timpul simplificam o fractie pana devine ireductibila ....
Asta pentru ca in exercitii sa lucram cu numere mai mici.Vezi ca ti-am raspuns si la cealalta ;)
MSS
N-ai pentru ce ;)