Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-17T13:37:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuc-Cuci. Asta-i tot!
Multumesc
cuculet, cucuri
Cu placere, IrinaMyhaela!
Hey, ai vrea sa fim PRIETENE?
2014-04-17T13:38:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuci - desi este cam amuzant